وزارت ارشاد، حج و اوقاف قرار دادی را با شرکت هوایی آریانا در پیوند به چگونگی انتقال زایرین حج به امضا رساند. با نزدیک شدن زمان مراسم حج؛ وزارت ارشاد، حج و اوقاف قرار دادی را با شرکت هوایی آریانا برای انتقال حجاج به بیت الله شریف امضا کرد. مسوولان وزارت حج و اوقاف از […]

وزارت ارشاد، حج و اوقاف قرار دادی را با شرکت هوایی آریانا در پیوند به چگونگی انتقال زایرین حج به امضا رساند. با نزدیک شدن زمان مراسم حج؛ وزارت ارشاد، حج و اوقاف قرار دادی را با شرکت هوایی آریانا برای انتقال حجاج به بیت الله شریف امضا کرد. مسوولان وزارت حج و اوقاف از تلاش ها برای ارایه خدمات بهتر و انتقال حجاج در زمان تعیین شده سخن می گویند. داعی الحق عابد معاون این وزارت می گوید که امسال نسبت به سال گذشته، شصت و پنج دالر در هزینه انتقال حجاج کاهش آمده است. مسوولان شرکت هوایی آریانا نیز از آمادگی های لازم برای انتقال حجاج خبر می دهند.

این درحالیست که همه ساله زایرین بیت الله از تاخیر در راستای انتقال شان، وزارت حج و اوقاف را به کم کاری متهم می کنند. دیده شود که امسال وزارت ارشاد، حج و اوقاف در این امر موفقانه عمل می کند یاخیر.