کمیسیون مسقتل انتخابات اعلام کرده است که انتخابات مجلس نمایندگان در ولایت غزنی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده برگزار خواهد شد. انتخابات مجلس نمایندگان با یک هفته تاخیر صبح روز شنبه در ولایت کندهار آغاز شد. باشندگان این ولایت به گونه وسیع در روند انتخابات شرکت کردند. اما انتخابات مجلس نمایندگان در […]

کمیسیون مسقتل انتخابات اعلام کرده است که انتخابات مجلس نمایندگان در ولایت غزنی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده برگزار خواهد شد.

انتخابات مجلس نمایندگان با یک هفته تاخیر صبح روز شنبه در ولایت کندهار آغاز شد. باشندگان این ولایت به گونه وسیع در روند انتخابات شرکت کردند. اما انتخابات مجلس نمایندگان در ولایت غزنی به تعویق افتاده است. عبدالعزیز ابراهیمی، معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات می گوید که انتخابات مجلس نمایندگان در ولایت غزنی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده برگزار خواهد شد.

این درحالیست که شماری از نماینده های مردم غزنی در مجلس نمایندگان و باشندگان این ولایت از بهر به تعویق افتادن روند برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان در این ولایت نگران استند. هنوزهم ثبت نام رای دهندگان در ولایت غزنی صورت نگرفته است. دیده شود که کمیسیون انتخابات، سال آینده انتخابات مجلس نمایندگان در این ولایت را حوزه ای برگزار خواهد کرد یا به گونه دیگر.