شماری از اعضای مجلس نمایندگان از عملکرد رهبری ارگانهای امنیتی در راستای جلوگیری از تلفات نظامیان و غیرنظامیان انتقاد می کنند. اعضای مجلس می گویند که غفلت وظیفوی و نا هماهنگی ارگانهای امنیتی سبب وقوع رویداد خونین در ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی شده است. شماری از اعضای مجلس نمایند گان می گویند که ضعف […]

شماری از اعضای مجلس نمایندگان از عملکرد رهبری ارگانهای امنیتی در راستای جلوگیری از تلفات نظامیان و غیرنظامیان انتقاد می کنند. اعضای مجلس می گویند که غفلت وظیفوی و نا هماهنگی ارگانهای امنیتی سبب وقوع رویداد خونین در ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی شده است.

شماری از اعضای مجلس نمایند گان می گویند که ضعف مدیریتی و ناهماهنگی در ارگان های امنیتی سبب سقوط شماری از ولسوالی ها به دست افراد وابسته به گروه طالبان شده است. چمن شاه اعتمادی عضو مجلس نمایندگان می گوید که رهبری ارگان های امنیتی در راستای جلوگیری از حملات گروه های تروریستی برنامه درست ندارند. این عضو مجلس می افزاید که غفلت وظیفوی و نا هماهنگی ارگانهای امنیتی سبب وقوع رویداد خونین در ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی شده است.

با این حال، اما محمد رادمنش سرپرست دفتر سخنگوی وزارت دفاع ملی ناهماهنگی و ضعف مدیریتی را در ارگان های امنیتی به ویژه وزارت دفاع ملی رد می کند. آقای رادمنش می گوید که ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی درپی مقاومت نظامیان کشور از خطر سقوط نجات داده شده و به افراد وابسته به گروه طالبان تلفات سنگین وارد شده است.

بر اساس معلومات وزارت دفاع ملی هم اکنون درگیری پراگنده در بخش هایی ولسوالی خواجه عمری میان نظامیان کشور و هراس افگنان جریان دارد و ولسوالی از خطر سقوط نجات داده شده است. هفته گذشته طالبان شب هنگام بر این ولسوالی حمله کردند. در این رویداد به شمول ولسوال ولسوالی خواجه عمری چهار تن به شهادت رسیدند.