عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت از تاخیر در اعلام نتایج انتخابات مجلس نمایندگان سخت انتقاد می کند و به گونه طنز آمیز می گوید اگر افغانستان نفوس کشور چین را می داشت، نتایج انتخابات آن در روز قیامت اعلام می شد. نزدیک به سه ماه از برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان می گذزد، اما تاکنون نتیجه […]

عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت از تاخیر در اعلام نتایج انتخابات مجلس نمایندگان سخت انتقاد می کند و به گونه طنز آمیز می گوید اگر افغانستان نفوس کشور چین را می داشت، نتایج انتخابات آن در روز قیامت اعلام می شد.

نزدیک به سه ماه از برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان می گذزد، اما تاکنون نتیجه ابتدایی این انتخابات اعلام نشده است. این مساله سبب شده است که مقام های بلند حکومتی از کمیسیون مستقل انتخابات انتقاد کنند. عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت در نشست شورای وزیران از تاخیر در اعلام نتایج انتخابات مجلس نمایندگان سخت انتقاد کرد.

پیش از این معاون دوم ریاست جمهوری نیز گفته است که تاخیر در اعلام نتایج انتخابات مجلس نمایندگان جفادرحق مردم است.

رییس اجرایی حکومت همچنان می گوید که تاخیر در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیشرو، ارتباط به روند گفتگوهای صلح ندارد.

همچنان شماری از اعضای مجلس نمایندگان از عملکرد کمیسیون انتخابات در روند اعلام نتایج ابتدایی انتخابات مجلس نمایندگان انتقاد می کنند و می گویند که این کار کمیسیون مستقل انتخابات مایه سر افگندگی است.