دکانداران منطقه پروان سوم از سهل انگاری رهبران حکومت و عدم توجه شهرداری کابل نسبت به ساخت و ساز جاده سرای شمالی انتقاد می کنند. داشتن آب، برق و سرک حق مسلم شهروندان کشور محسوب می شود. اما دیده می شود که مردم افغانستان بگونه لازم از ابتدایی ترین حق شان محروم اند. کابل به […]

دکانداران منطقه پروان سوم از سهل انگاری رهبران حکومت و عدم توجه شهرداری کابل نسبت به ساخت و ساز جاده سرای شمالی انتقاد می کنند. داشتن آب، برق و سرک حق مسلم شهروندان کشور محسوب می شود. اما دیده می شود که مردم افغانستان بگونه لازم از ابتدایی ترین حق شان محروم اند. کابل به عنوان پایتخت کشور هنوز جاده هایش خراب است. در روز های بارانی کابل به اثر نبود کانالازیسیون منظم به بحر تبدیل می شود و از این بابت باشندگان این شهر با مشکل های فروان روبرو می شوند.

اما در این میان دکانداران منطقه پروان سوم شهر کابل از پول شخصی شان دست به بازسازی جاده این منطقه زده اند. گل احمد یک دکاندار در منطقه پروان سوم می گوید که رهبران حکومت وحدت ملی در قبال بازسازی و نوسازی کشور به ویژه شهر کابل سهل انگاری می کنند. این باشنده منطقه پروان سوم از حکومت و شهرداری کابل می خواهد که به مشکلات آنان توجه لازم نمایند. درهمین حال شماری از مسوولان شرکت های ترانسپورتی می گویند که خرابی جاده ها برای شان زیان بار تمام شده است. خواستم درین مورد دیگاه شهرداری کابل را داشته باشیم اما با تماس های مکرر موفق به این کار نشدیم.