به‌دنبال کمک نهادهای مددرسان در افغانستان، روز 〈سه‌شنبه، ۳۱ جوزا↑ یک نهاد خارجی دیگر نیز برای شماری از باشندگان کابل مواد خوراکی توزیع کرد. مجاهد قلیچ، مسوول این نهاد خارجی در افغانستان گفت که، تا حال به نیازمندان شماری از ولایت‌های افغانستان کمک کردند که شامل آرد، روغن، برنج و دیگر مواد خوراکی است. در […]

به‌دنبال کمک نهادهای مددرسان در افغانستان، روز 〈سه‌شنبه، ۳۱ جوزا↑ یک نهاد خارجی دیگر نیز برای شماری از باشندگان کابل مواد خوراکی توزیع کرد.

مجاهد قلیچ، مسوول این نهاد خارجی در افغانستان گفت که، تا حال به نیازمندان شماری از ولایت‌های افغانستان کمک کردند که شامل آرد، روغن، برنج و دیگر مواد خوراکی است. در عین حال، شماری ازباشندگان کابل از کمک‌های نهادهای مددرسان خوشبین اند و می‌گویند که باید به آن‌ها توجه بیش‌تری صورت گیرد. از سوی هم، شماری از باشندگان شهر کابل می‌گویند که آنان از کمک‌های که به کشور می‌شود؛ هیچ چیزی دریافت نکرده‌اند. در همین حال، شماری از آگاهان می‌گویند که حکومت سرپرست باید راهکاری را برای حل چالش‌های اقتصادی شهروندان در پیش بگیرد. به گفته آنان کمک‌های خارجی نمی‌تواند در طولانی مدت نیازمندی‌های شهروندان را فراهم کند. این کمک‌ها در حالی برای شهروندان کشور صورت می‌گیرد که با روی کار آمدن امارت اسلامی و سقوط نظام پیشین، بر اساس گزارش سازمان ملل، حدود ۲۳ میلیون تن در افغانستان غذای کافی برای خوردن ندارند.