حاجی محمد محقق عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی نسبت به آنچه برخورد های سیلقه ای و قومی در حکومت وحدت ملی می خواند، سخت انتقاد کرده است. به گفته آقای محقق در پنج سال حکومت وحدت ملی مقام های ارشد شماری از اقوام از قدرت عزل شدند. وی همچنان نسبت به سوء استفاده […]

 

حاجی محمد محقق عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی نسبت به آنچه برخورد های سیلقه ای و قومی در حکومت وحدت ملی می خواند، سخت انتقاد کرده است. به گفته آقای محقق در پنج سال حکومت وحدت ملی مقام های ارشد شماری از اقوام از قدرت عزل شدند. وی همچنان نسبت به سوء استفاده از امکانات دولتی در کارزارهای انتخاباتی نیز انتقاد می کند.

حاجی محمد محقق عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به مناسبت روز عاشورا در شهر مزار شریف در میان هوادرانش می گوید که مقام های ارشد برخی از اقوام در پنج سال گذشته از حکومت حذف شده اند. حاجی محمد محقق می افزاید که قوم هزاره افغانستان از تصمیم گیری های مهم دولتی محروم شده اند. همچنان او مدعی شده که تیم دولت ساز از امکانات دولتی در کارزارهای انتخابات استفاده می کند. استاد حاجی محمد محقق دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را پیروز انتخابات می داند و عبدالله عبدالله را نماد وحدت ملی در میان اقوام کشور توصیف می کند.

پیش از این نیز شماری از بزرگان اقوام، زنان و جوانان پیشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند.