معاون مبارزه بامواد مخدر وزارت امور داخله می گوید که شماری از اعضای مجلس نمایندگان در کار تقرری‎ها دراین اداره مداخله می کنند. بازمحمد احمدی می گوید که این امر سبب شده است تا گراف کشت، تولید و قاچاق مواد مخدر در برخی ولایت ها بلند برود. مجلس نمایندگان مسوولان وزارت های مبارزه با مواد […]

معاون مبارزه بامواد مخدر وزارت امور داخله می گوید که شماری از اعضای مجلس نمایندگان در کار تقرریها دراین اداره مداخله می کنند. بازمحمد احمدی می گوید که این امر سبب شده است تا گراف کشت، تولید و قاچاق مواد مخدر در برخی ولایت ها بلند برود.

مجلس نمایندگان مسوولان وزارت های مبارزه با مواد مخدر، صحت عامه و معاون مبارزه بامواد مخدر وزرات امور داخله را در پیوند به افزایش معتادین به نشست عمومی فراخواند. اعضای مجلس نمایندگان شماری از مقام های وزارت مبارزه بامواد مخدر و نیز معینیت مواد مخدر وزارت امور داخله را به دست داشتن در فروش مواد مخدر متهم می کنند.

اما بازمحمد احمدی معاون مبارزه بامواد مخدر وزارت امور داخله با تاکید بر مبارزه جدی علیه کشت و قاچاق مواد مخدر در کشور می گوید که مداخله شماری از اعضای مجلس نمایندگان در تقرری افراد در بست های این اداره سبب افزایش کشت، تولید و قاچاق مواد مخدر در شماری از ولایت ها شده است.

درهمین حال، شماری از اعضای مجلس نمایندگان از معاون مبارزه بامواد مخدر وزارت امور داخله می خواهند نمایندگانی را که در تقرری های این معینیت و قاچاق مواد مخدر دست دارند افشا کند.

سرانجام مجلس نمایندگان به دلیل تکمیل نبود نصاب، تصمیم نهایی در مورد پاسخ های معاون مبارزه بامواد مخدر وزارت امور داخله را به نشست بعدی محول کرد.