شماری ازاعضای مجلس نمایندگان از بی پروایی راننده های شرکت های مسافربری در شاهراه های کشور انتقاد می کنند. به باورآنان این امرسبب شده است که حادثه های ترافیکی بیشتر رخ دهد. نبود جاده های معیاری وعدم علایم ترافیکی درشاهراه های کشور همواره از شهروندان قربانی گرفته است. شماری ازاعضای مجلس نمایندگان از بی پروایی […]

شماری ازاعضای مجلس نمایندگان از بی پروایی راننده های شرکت های مسافربری در شاهراه های کشور انتقاد می کنند. به باورآنان این امرسبب شده است که حادثه های ترافیکی بیشتر رخ دهد.

نبود جاده های معیاری وعدم علایم ترافیکی درشاهراه های کشور همواره از شهروندان قربانی گرفته است. شماری ازاعضای مجلس نمایندگان از بی پروایی راننده های شرکت های مسافربری درشاهراه های کشور انتقاد می کنند. نذیر احمدزی معاون دوم مجلس نمایندگان می گوید که این امرسبب شده است که حادثه های ترافیکی در کشور بیشتر شود. آقای احمدزی به کمیسیون مواصلات و مخابرات مجلس نمایندگان هدایت داده است که درهماهنگی با وزارت های ذیدخل این موضوع راحل کند.

درهمین حال شماری از مسوولان شرکت های مسافربری حکومت را درکار تامین امنیت شاهراه و جاده های معیاری به بی توجهی متهم می کنند. آنان می گویند که اگر امنیت شاهراه ها تامین و جاده ها به شکل معیاری ساخته شود، حادثه های ترافیکی کمتر اتفاق می افتد.

اما دراین میان حکمت الله قوانچ سخنکوی وزارت ترانسپورت می گوید که بررسی مربوط این وزارت می شود، خرابی جاده ها مربوط وزارت فواید عامه  و حادثات ترافیکی مربوط پولیس ترافیک. ازسوی هم شماری از شهروندان کشور ازحکومت می خواهند که درکارتامین امنیت شاهراه و اعمارجاده های کشور تلاش بیشتر کند. بااین همه مسوولان وزات ترانسپورت وعده می دهند که درهماهنگی با وزارت های مربوط به این چالش ها رسیدگی خواهند کرد.