شماری از اعضای مجلس نمایندگان از عملکرد نیروهای ناتو در کار سرکوب هراس افگنان در کشور انتقاد می کنند. آنان می گویند که وضعیت امنیتی در برخی مناطق کشور سخت نگران کننده است و حکومت باید دراین زمینه توجه کند. در حال حاضر نظامیان کشور در برخی از مناطق در راستای سرکوب هراس افگنان مبارزه […]

شماری از اعضای مجلس نمایندگان از عملکرد نیروهای ناتو در کار سرکوب هراس افگنان در کشور انتقاد می کنند. آنان می گویند که وضعیت امنیتی در برخی مناطق کشور سخت نگران کننده است و حکومت باید دراین زمینه توجه کند.

در حال حاضر نظامیان کشور در برخی از مناطق در راستای سرکوب هراس افگنان مبارزه می کنند. در چند ماه اخیر افراد وابسته به گروه طالبان حملات گروهی و تهاجمی را به بخش هایی از کشور شدت بخشیده اند. شماری از اعضای مجلس نمایندگان از وضعیت بد امنیتی در کشور نگرانی می کنند. میرداد خان نجرابی عضو مجلس نمایندگان می گوید که برخی مناطق کشور در معرض تهدید جدی طالبان قرار دارد و اگر حکومت دراین زمینه اقدام نکند، این مناطق سقوط خواهد کرد. این عضو مجلس می افزاید که رهبران حکومت وحدت ملی به وعده های شان در راستای تامین امنیت عمل نکرده اند.

درهمین حال، شماری دیگر از اعضای مجلس نمایندگان از عملکرد نیروهای حمایت قاطع در کار سرکوب هراس افگنان در کشور انتقاد می کنند. عبیدالله بارکزی عضو مجلس نمایندگان می گوید که نرسیدن کمک های هوایی به نظامیان کشور در برخی مناطق از نارسایی های است که جنگ با هراس افگنی را با مشکل مواجه کرده است.

اعضای مجلس نمایندگان از عملکرد نظامیان کشور در پیکار با هراس افگنی ستایش می کنند و از مردم، نهادهای مدنی و احزاب سیاسی می خواهند که این نظامیان را حمایت کنند.