وزیر صحت عامه از پایین بودن سیستم تحصیلی در شماری از دانشگاه های خصوصی کشور انتقاد می کند. نبود کیفیت در سیستم تحصیلی دانشگاهای خصوصی همواره انتقادهای را به همراه داشته است. این انتقاد ها بیشتر متوجه دانشگاه های است که در چوکات خود دانشکده های طیب ایجاد کرده اند. فیروز الدین فیروز وزیر صحت […]

وزیر صحت عامه از پایین بودن سیستم تحصیلی در شماری از دانشگاه های خصوصی کشور انتقاد می کند.

نبود کیفیت در سیستم تحصیلی دانشگاهای خصوصی همواره انتقادهای را به همراه داشته است. این انتقاد ها بیشتر متوجه دانشگاه های است که در چوکات خود دانشکده های طیب ایجاد کرده اند. فیروز الدین فیروز وزیر صحت عامه می گوید که کیفیت سیستم تحصیلی در شماری از دانشگاه های خصوصی که دانشکده های طیب ایجاد کرده اند خیلی پایین است. آقای فیروز تاکید می کند که این دانشگاه ها باید سیستم تحصیلی شانرا تقویت کنند درغیر آن مورد بازپرس قرار می گیرند. وزیر صحت عامه همچنان از کمبودن قابله ها در مرکزهای صحی در برخی از مناطق کشور نگرانی می کند و می گوید که هم اکنون حدود چهل درصد مرکز های صحی قابله ندارند.

در همین حال، فریده مومند وزیر تحصیلات عالی از آمادگی این وزارت در راستای تقویت سیستم «بریجینگ» یا متمم لسانس اطمینان می دهد.

با این حال، شماری از اعضای مجلس نمایندگان نبود زمینه کار به دانشجویان فارغ شده را از چالش های جدی در کشور می دانند. این نمایندگان می گویند که جوانان باید بر حکومت فشار وارد کنند تا زمینه کار را به آنان فراهم کند.