وزارت داخله امی‌گوید که در نتیجه انفجار موتر بمب‌گذاری شده در شهر کابل دوازده تن به شهادت رسیدند و بیست تن دیگر زخم برداشته اند. این انفجار صبح امروز در ساحه “سرک قسیم” از مربوطات حوزه پانزدهم شهر کابل به وقوع پیوسته است. مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله گفته است که هدف این انفجار موتر […]

وزارت داخله امی‌گوید که در نتیجه انفجار موتر بمب‌گذاری شده در شهر کابل دوازده تن به شهادت رسیدند و بیست تن دیگر زخم برداشته اند.

این انفجار صبح امروز در ساحه “سرک قسیم” از مربوطات حوزه پانزدهم شهر کابل به وقوع پیوسته است. مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله گفته است که هدف این انفجار موتر بمب‌گذاری شده یک موتر نوع “لندکروزر” مربوط به یک شرکت امنیتی خارجی بوده است. به گفته وی، چهار تن از اتباع خارجی مربوط به این شرکت امنیتی به گونه”شدید” زخمی شده اند. به گفته سرپرست وزارت داخله در این انفجار کودکانی شهید و زخمی شدند که به طرف مکتب می‌رفتند. براساس معلومات وزارت داخله این انفجار توسط یک موتر نوع “تونس” صورت گرفته که افزون بر تخریب شماری از “واسطه‌های غیرنظامیان”، خسارات زیادی بر باشندگان محل نیز وارد کرده است. ریاست جمهوری و ریاست اجرایی حکومت ا این رویداد را محکوم کرده اند. تاکنون مسوولیت این انفجار را فرد و یا گروهی به عهده نگرفته است.