دادستانی ویژه مبارزه با جرایم، مسکرات و مواد مخدر می گوید که در یک سال گذشته بیش از شش صد تن به اتهام کشت، قاچاق و تولید مواد مخدر بازداشت شده اند. مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم، مسکرات و مواد مخدر یافته هایش در یک سال گذشته را با رسانه های شریک کرد. […]

دادستانی ویژه مبارزه با جرایم، مسکرات و مواد مخدر می گوید که در یک سال گذشته بیش از شش صد تن به اتهام کشت، قاچاق و تولید مواد مخدر بازداشت شده اند. مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم، مسکرات و مواد مخدر یافته هایش در یک سال گذشته را با رسانه های شریک کرد. یار محمد حسین خیل رییس این اداره می گوید که در جریان سال ۱۳۹۴ خورشیدی ۵۷۲ قضیه مواد مخدر از مدیریت عمومی تدقیق و بررسی پلیس مرکز عدلی به ریاست عمومی دادستانی اختصاصی مبارزه علیه جرایم، مسکرات و مواد مخدر فرستاده شده است. از این میان ۱۶۲ قضیه آن بدون مظنون بوده است که زیر پیگرد این دادستانی قرار دارد. آقای حسین خیل می افزاید که از جمع ۵۲۴ قضیه اصدار به حکم بالای ۳۶۹ قضیه حکم نهایی صورت گرفته است.

رییس دادستانی ویژه مبارزه با جرایم، مسکرات و مواد مخدر می گوید که در پیوند به قضایایی مواد مخدر بیش از شش صد متهم بازداشت شده اند که در این میان ۳۶ تن از مسوولان خدمات عامه اند.

این درحالیست که با وجود سال ها تلاش و هزینه شدن میلیون ها دالر هنوز هم مواد مخدر به ویژه کوکنار به پیمانه ای وسیع در کشور کشت می شود.