مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر می گوید که یک افسر پلیس به دلیل همکاری و ایجاد سهولت به قاچاقبران مواد مخدر در فرودگاه کابل دستگیر شده است. به اساس معلومات مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مسکرات و مواد مخدر در ماه دلو سال جاری پنجاه و هفت مورد قضیه […]

مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر می گوید که یک افسر پلیس به دلیل همکاری و ایجاد سهولت به قاچاقبران مواد مخدر در فرودگاه کابل دستگیر شده است.

به اساس معلومات مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مسکرات و مواد مخدر در ماه دلو سال جاری پنجاه و هفت مورد قضیه مواد مخدر از سراسر کشور به این مرکز راجع شده است. از این میان شانزده قضیه آن مربوط به فرودگاه کابل می شود. احمد خالد موحد سخنگوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر می گوید که بیشترین این قضایا در ولایت های کابل و ننگرهار صورت گرفته است. آقای موحد می افزاید که در کنار این شانزده قضیه روز گذشته یک افسر پلیس به دلیل همکاری و ایجاد سهولت به قاچاقبران مواد مخدر در فروگاه کابل بازداشت شده است.

به گفته سخنگوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر مقداری زیادی پول نقد و وسایط نقلیه قاچاقبران نیز در ماه دلو امسال مصادره شده است.