رییس عمومی اداره خزینه تقاعد می گوید که تمام بازنشستگان و بازماندگان آنان در آغاز سال جدید خورشیدی تثبیت هویت مجدد می شوند. عمر درانی، رییس عمومی خزینه تقاعد به مناسبت روز ملی بازنشستگان دستآورد ها در سال روان خورشیدی را رسانه ای کرد. رییس عمومی خزینه تقاعد پرداخت حقوق به یکصدو سی و شش […]

رییس عمومی اداره خزینه تقاعد می گوید که تمام بازنشستگان و بازماندگان آنان در آغاز سال جدید خورشیدی تثبیت هویت مجدد می شوند.

عمر درانی، رییس عمومی خزینه تقاعد به مناسبت روز ملی بازنشستگان دستآورد ها در سال روان خورشیدی را رسانه ای کرد. رییس عمومی خزینه تقاعد پرداخت حقوق به یکصدو سی و شش هزار تن بازنشسته، ایجاد صندوق بازنشستگان و ایجاد مرکز خدمات بازنشستگان را از دستاوردهای عموده این اداره عنوان کرد.

رییس عمومی خزینه تقاعد می گوید که براساس طرز العمل اجرای حقوق بازنشستگان، تمام بازنشستگان و بازماندگان آنان مکلف اند پس از هر سه سال به هدف تثبیت هویت به این اداره مراجعه کنند. وی تاکید می کند که در آغاز سال جدید خورشیدی، تمام بازنشستگان و بازماندگان آنان تثبیت هویت دوباره می شوند.

رییس عمومی خزینه تقاعد همچنان می گوید که از مجموع یکصدو پنجاه و چهار هزار تن بازنشسته، بیش از یکصدو سی و شش هزار تن در مرکز و نزده هزار  تن دیگر در ولایت ها بایومتریک شده اند.