صدها تن از هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله در بدخشان، روز یکشنبه با حضور در خیابان‌ های این ولایت، در واکنش به اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی تیم انتخابات ثبات و همگرایی را جشن گرفته‌ اند. باشندگان بدخشان،  با اعلام حمایت از حکومت همه شمول، به رهبری عبدالله عبدالله […]

صدها تن از هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله در بدخشان، روز یکشنبه با حضور در خیابان‌ های این ولایت، در واکنش به اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی تیم انتخابات ثبات و همگرایی را جشن گرفته‌ اند. باشندگان بدخشان،  با اعلام حمایت از حکومت همه شمول، به رهبری عبدالله عبدالله می‌گویند، که نتایج تقلبی انتخابات را نمی ‌پذیرند و کمیسیون ‌های انتخاباتی نیز نزد آنان مشروعیت ندارد.

شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری و شماری از نهادهای ناظر بر روند انتخابات، همرزمان با اعلام نتایج نهایی انتخابات، رهبری کمیسیون ‌های انتخاباتی را به کوتاهی در امر تامین شفافیت متهم کردند. باشندگان بدخشان می گویند که مسوولان کمیسیون های انتخاباتی باید محاکمه شوند.

باشندگان ولایت بدخشان با انتقاد از خاموشی جامعه جهانی در برابر تقلبات انتخاباتی می ‌گویند که کشور های جهان تاکنون نظاره گر این تقلبات بوده است و باید موضع خود را در برابر تقلب های گسترده ای انتخاباتی روشن کنند.