هزاران تن از باشندگان ولسوالی لعل و سرجنگل ولایت غور در یک همایش بزرگ پشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند. حاجی محمد محقق عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اتهام سوء استفاده جنسی در ارگ ریاست جمهور را شرم آور می داند. این عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می […]

هزاران تن از باشندگان ولسوالی لعل و سرجنگل ولایت غور در یک همایش بزرگ پشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند. حاجی محمد محقق عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اتهام سوء استفاده جنسی در ارگ ریاست جمهور را شرم آور می داند. این عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که رهبری دسته انتخاباتی دولت ساز از بهر کم کردن رای دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی بسیاری از مناطق امن را ناامن می کند.

به ادامه حمایت های مردمی از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله، این بار شماری از باشندگان ولایت غور، طی همایشی پشتیبانی خود از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند. حاجی محمد محقق عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی، رییس جمهورغنی را به نفاق افگنی در میان اقوام کشور متهم می کند و اتهام سوء استفاده جنسی در ارگ را نیز شرم آور می خواند. وی همچنان می گوید که دسته انتخاباتی دولت ساز به رهبری اشرف غنی از بهر کم کردن رای دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی بسیاری از مناطق امن را نا امن می کند.

درهمین حال، محمد کریم خلیلی عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی، رهبری دسته انتخاباتی دولت ساز را به تعهد شکنی متهم می کند و می گوید که رهبری دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی تعهد شکنی نمی کند.

از سویی هم، عبدالله عبدلله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید با پیروزی این دسته به مشکلات مردم به گونه بهتر رسیدگی خواهد شد. عبدالله عبدالله از مردم خواست که با حضور گسترده در پای صندوق های رای دهی، جلو تقلب را بگیرند.

پیش از این شماری از چهره های سیاسی، فعالان مدنی، زنان و جوانان طی همایش های گونه گون حمایت خود را از دسته انتخاباتی ثبات وهمگرایی اعلام کردند.