شرکت برشنا برق شماری از مقام های بلند پایه دولتی و نمایندگان مردم در مجلس را از بهر نپرداختن پول صرفیه برق قطع کرد. نپرداختن پول صرفیه برق از سوی شماری از مقام های بلند پایه دولتی و نمایندگان مردم در مجلس، پای مسوولان شرکت برشنا را تا نزدیکی خانه های این مقام ها کشاند. […]

شرکت برشنا برق شماری از مقام های بلند پایه دولتی و نمایندگان مردم در مجلس را از بهر نپرداختن پول صرفیه برق قطع کرد.

نپرداختن پول صرفیه برق از سوی شماری از مقام های بلند پایه دولتی و نمایندگان مردم در مجلس، پای مسوولان شرکت برشنا را تا نزدیکی خانه های این مقام ها کشاند.

میرویس عالمی رییس تجارتی شرکت برشنا می گوید که بر اساس فرمان رییس جمهور مقروضان این شرکت یک هفته مهلت داشتند که پول صرفیه برق خود را بپردازند، اما آنان این پول را نپرداختند.

به اساس معلومات شرکت برشنا، صدها میلیون افغانی پول صرفیه برق از سوی این مقام ها پرداخته نشده است. آقای عالمی هشدار می دهد که اگر تا یک هفته آیند پول برق خود را نپردازند آنان را به ارگان های عدلی و قضایی معرفی خواهند کرد.

رییس تجارتی شرکت برشنا از برخورد این زور مندان با کارمندان خود شکایت دارد و می گوید که کارمندان این شرکت با تهدید جدی مواجه اسنتد. آقای عالمی از نیروهای امنیتی می خواهد که برای تامین امنیت کارمندان شرکت برشنا با آنان همکاری کنند.

به گفته این مسولان فضل هادی مسلمیا رییس مجلس سنا، سید مخدوم رهین وزیر پیشین اطلاعات و فرهنگ، گل آغا شیرزی والی پیشین ننگرهار، حاجی میرعلم از تاجران، لالی حمیدزی نمایند مردم کندهار در مجلس و بابه جلندر از جمله کسانی استند که بیشتر از میلیون افغانی پول صرفیه برق خود را نپرداخته اند.

این در حالیست که چند ماه پیش شرکت برشنا فهرست شماری از کسانی را که قرض دار صرفیه بودند به رسانه داده بود، اما با این همه دیده می شود که تا هنوز شماری از این مقام ها پول صرفیه خود را نپرداخته اند.