وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی برنامه ی را زیر عنوان “مانور زلزله ” به هدف آگهی دهی دانش آموزان در کابل برگزار کرده است. وزیر این وزارت می گوید که راه اندازی این گونه برنامه ها می تواند در امر سلامت جان دانش آموزان و شهروندان از خطرات زلزله موثر باشد. وزارت […]

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی برنامه ی را زیر عنوان “مانور زلزله ” به هدف آگهی دهی دانش آموزان در کابل برگزار کرده است. وزیر این وزارت می گوید که راه اندازی این گونه برنامه ها می تواند در امر سلامت جان دانش آموزان و شهروندان از خطرات زلزله موثر باشد.

وزارت دولت در امور رسیدگی به حواث طبیعی در هماهنگی با وزارت های معارف، انکشاف دهات، صحت عامه، نمایندگی سازمان علمی و فرهنگی سازمان ملل، جمعت هلال احمر و ریاست عمومی آتش نشانی برنامه ای را زیر عنوان “مانور زلزله به منظورمصوونیت مکتب ها” در کابل راه اندازی کرده است.

ویس برمک وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی می گوید که راه اندازی این گونه برنامه ها می تواند در امر سلامت جان دانش آموزان و شهروندان از خطرات ناشی از زلزله مفید واقع شود. آقای برمک می افزاید که این برنامه را در سراسر کشور گسترش خواهد داد. درهمین حال، محمد سعید منصوری رییس معارف شهرکابل می گوید که وزارت معارف در نظر دارد که این برنامه را در تمام مکتب های شهر کابل و ولایات راه اندازی کند.