انتخابات مجلس نمایندگان در ولایت کندهار برای یک هفته به تعویق افتاد. ریاست جمهوری اعلام کرده که به اساس خواست مردم کندهار و پیشنهاد کمیسیون مستقل انتخابات، انتخابات مجلس نمایندگان در این ولایت تا یک هفته دیگر به تعویق افتاده است. ریاست جمهوری اعلام کرده که به اساس خواست مردم کندهار و پیشنهاد کمیسیون مستقل […]

انتخابات مجلس نمایندگان در ولایت کندهار برای یک هفته به تعویق افتاد. ریاست جمهوری اعلام کرده که به اساس خواست مردم کندهار و پیشنهاد کمیسیون مستقل انتخابات، انتخابات مجلس نمایندگان در این ولایت تا یک هفته دیگر به تعویق افتاده است.

ریاست جمهوری اعلام کرده که به اساس خواست مردم کندهار و پیشنهاد کمیسیون مستقل انتخابات، انتخابات مجلس نمایندگان در این ولایت تا یک هفته دیگر به تعویق افتاده است. قرار است فردا انتخابات مجلس نمایندگان در کشور برگزار شود. تصمیم به تعویق افتادن انتخابات در ولایت کندهار پس از آن گرفته شده که روز پنج شنبه در حمله طالبان به دفتر والی کندهار جنرال عبدالرازق، فرمانده پلیس این ولایت و مومن حسین خیل رییس اداره امنیت این ولایت به شهادت رسیدند. درپی این حمله همچنین زلمی ویسا، والی کندهار زخم برداشته است.

همچنان رییس جمهورغنی صبح روز جمعه در مرکز سوق اداره وزارت دفاع ملی، وضعیت عمومی امنیتی کشور را به شمول ولایت کندهار، مورد بررسی قرار داد. دفتر رسانه ای ریاست جمهوری با نشر خبرنامه ای گفته است که رییس جمهور غنی به ارگان های امنیتی دستور داد که امنیت انتخابات را به گونه درست تامین کنند.

درهمین حال، وزارت دفاع ملی از آمادگی نیروهای امنیتی برای تامین امنیت انتخابات مجلس نمایندگان اطمینان داده است. رییس ستاد ارتش ملی در پیامی، اطمینان داده که نیروهای امنیتی آمادگی دارند تا امنیت انتخابات را به گونه درست تامین کنند. در این پیام از شهروندان کشور خواسته شده است که بدون هیچ نوع ترس و نگرانی به پای صندوق های رای دهی رفته و از حق رای خود استفاده کنند.