شماری از زنان صنعت پیشه کشور با انتقاد از کم توجهی حکومت به بخش صنعت به ویژه صنایع دستی، از حکومت می خواهند که زمینه پیشرفت صنایع دستی زنان افغانستان را فراهم کند. شماری از زنان صنعت پیشه کشور نمایشگاه صنایع دستی زنان افغانستان را در کابل برگزار کرده اند. مریم پوپل مسوول این نمایشگاه […]

شماری از زنان صنعت پیشه کشور با انتقاد از کم توجهی حکومت به بخش صنعت به ویژه صنایع دستی، از حکومت می خواهند که زمینه پیشرفت صنایع دستی زنان افغانستان را فراهم کند.

شماری از زنان صنعت پیشه کشور نمایشگاه صنایع دستی زنان افغانستان را در کابل برگزار کرده اند. مریم پوپل مسوول این نمایشگاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی صنایع دستی زنان افغانستان به جهان بیان می کند. بانو پوپل می گوید که برگزاری این نمایشگاه می تواند در امر تشویق زنان صنعت پیشه به کارهای دستی کمک کند.

با این حال شماری از زنان صنعت پیشه با انتقاد از کم توجهی حکومت به بخش صنعت در کشور، از حکومت میخواهند تا در راستای پیشرفت صنایع دستی زنان افغانستان و معرفی این صنعت به جهانیان تلاش بیشتر کند.

این نمایشگاه در حالی برگزار می شود که سال ۱۳۹۴ سال خوب در تاریخ کشور ثبت نشده است. با اینهمه هنوزهم خوشبینی ها برای سال جدید وجود دارد و شهروندان برای پیشرفت کشور تلاش می کنند و نسبت به آینده خوشبین هستند.