مراسم فاتحه خوانی یکی از قربانیان رویداد تروریستی روز جمعه در دانشگاه کابل امروز برگزار شد. بستگان این قربانی حکومت را در کار تامین امنیت ناکام می خوانند. در حمله تروریستی در نزدیک دانشگاه کابل ده تن به شهادت رسیدند و بیش از سه تن دیگر زخم برداشته اند. این جان در منطقه تره خیل […]

مراسم فاتحه خوانی یکی از قربانیان رویداد تروریستی روز جمعه در دانشگاه کابل امروز برگزار شد. بستگان این قربانی حکومت را در کار تامین امنیت ناکام می خوانند. در حمله تروریستی در نزدیک دانشگاه کابل ده تن به شهادت رسیدند و بیش از سه تن دیگر زخم برداشته اند.

این جان در منطقه تره خیل ولسوالی ده سبز ولایت کابل، مراسم فاتحه خوانی یکی از قربانیان رویداد تروریستی روز جمعه، برگزار شده است. مهاجم انتحاری، موتر بم گذاری شده خود را در نزدیک دانشگاه کابل منفجر کرد. این رویداد در حالی به وقوع پیوست که صدها تن از دانشجویان به هدف سپری کردن امتحان ستاژ قضایی در این جا گرد آمده بودند.

سردار ولی فیضی یکی از قربانیان این رویداد است. او سال گذشته از بخش شرعیات دانشگاه البیرونی فارغ شده بود.

بستگان سردار ولی فیضی می گویند که او به هدف بهتر سپری شدن امتحان روزه گرفته بود. اما پیش از رسیدن به محل امتحان برای ابد رخت از جهان بست.

وزارت داخله گفته است در این حمله ده تن شهید شدند و بیش از سی تن دیگر زخم برداشته اند. هیچ گروهی به شمول طالبان مسوولیت این رویداد را نپذیرفته است. اما ریاست اجرایی و شورای امنیت ملی این رویداد را کار گروه طالبان می داند.