بسم الله محمدی وزیر دفاع پیشین، دست داشتن در کار استخراج غیر قانونی معدن لاجورد بدخشان را رد می کند. آقای محمدی می گوید که این گزارش مغرضانه و برای سبوتاژ کردن جایگاه او ساخته شده است. نهاد گلوبال ویتنس بین المللی روز گذشته در گزارشی، برخی از مقام های پیشین حکومت و نیز شماری […]

بسم الله محمدی وزیر دفاع پیشین، دست داشتن در کار استخراج غیر قانونی معدن لاجورد بدخشان را رد می کند. آقای محمدی می گوید که این گزارش مغرضانه و برای سبوتاژ کردن جایگاه او ساخته شده است.

نهاد گلوبال ویتنس بین المللی روز گذشته در گزارشی، برخی از مقام های پیشین حکومت و نیز شماری از اعضای مجلس نمایندگان را متهم کرد که در کار استخراج غیر قانون معدن لاجورد بدخشان دست دارند. در گزارشی گلوبل ویتنس آمده است که بسم الله محمد وزیر دفاع پیشین، از فرمانده عبدالملک در کار استخراج غیر قانونی معدن حمایت می کند. فرمانده ملک هم اکنون مسوولیت تامین امنیت معدن لاجورد را به عهده دارد. اما بسم الله محمدی ادعای دست داشتن در کار استخراج غیر قانونی معدن لاجورد بدخشان را بی اساس می خواند و می گوید که این گزارش مغرضانه و برای سبوتاژ کردن جایگاه او نشر شده است.

آقای محمدی می گوید که با فرمانده عبدالملک کرانی در زمان جهاد و مقاومت آشنا شد و از آن زمان به بعد او را ندیده است. آقای محمدی در حالی این ادعا را رد می کند که در گزارشی نشر شده از سوی گلوبل ویتنس آمده است که وی با فرمانده عبدالملک کرانی در کار استخراج معدن لاجورد همکاری دارد و در این مدت پول های هنگفتی به دست آورده اند.