از هفته شهید و هفتمین سالگشت شهادت استاد شهید و هفدهمین سالگشت شهادت قهرمان ملی کشور طی همایشی در وزارت معارف گرامیداشت شد. وزارت معارف از هفته شهید و هفتمین سالگشت شهادت استاد برهان الدین ربانی رهبر جهاد و مقاومت و شهید صلح کشور و همچنان از هفدهمین سالگشت شهادت شهید احمد شاه مسعود- قهرمان […]

از هفته شهید و هفتمین سالگشت شهادت استاد شهید و هفدهمین سالگشت شهادت قهرمان ملی کشور طی همایشی در وزارت معارف گرامیداشت شد.

وزارت معارف از هفته شهید و هفتمین سالگشت شهادت استاد برهان الدین ربانی رهبر جهاد و مقاومت و شهید صلح کشور و همچنان از هفدهمین سالگشت شهادت شهید احمد شاه مسعود- قهرمان ملی کشور گرامیداشت کرد. میرویس بلخی، سرپرست وزارت معارف از کارنامه های استاد شهید و قهرمان ملی کشور ستاش کرد و گفت که شهید صلح و قهرمان ملی سمبول وحدت ملی در کشور بودند.

درهمین حال، احمد ولی مسعود، رییس بنیاد شهید احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور هدف مبارزه استاد شهید و قهرمان ملی را تامین عدالت اجتماعی در کشور عنوان کرد و از وزارت معارف خواست که آرمان شهیدای کشور را در نصاب تعلیمی کشور بگنجاند.

شهید صلح استاد برهان الدین ربانی رهبر جهاد و مقاومت ملی مردم افغانستان و شهید صلح کشور هفت سال قبل درپی انفجار ماین جا سازی شده در دستار تروریست که خود را پیام آور صلح معرفی کرده بود به شهادت رسید.