بنیاد قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود از پیروان این قهرمان می ‌خواهد، کسانی را که از آدرس و نام دوست داران قهرمان ملی در روز شهادت وی دست به حرکت‌های مخرب می زنند شناسایی و به پنجه قانون بسپارند. احمد ولی مسعود رییس بنیاد شهید احمد شاه مسعود، از ارگانهای امنیتی می‌ خواهد […]

بنیاد قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود از پیروان این قهرمان می ‌خواهد، کسانی را که از آدرس و نام دوست داران قهرمان ملی در روز شهادت وی دست به حرکت‌های مخرب می زنند شناسایی و به پنجه قانون بسپارند. احمد ولی مسعود رییس بنیاد شهید احمد شاه مسعود، از ارگانهای امنیتی می‌ خواهد که جلو حرکت های مخرب و افراد استفاده جو در روز شهادت قهرمان ملی را بگیرد.

بانزدیک شدن به هژدهم سنبله/شهریور سالروز شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود و هفته شهید، حکومت به پاس ارج ‌گذاری به خون میلیون‌ها شهید این سرزمین و قدردانی از رشادت و فداکاری مجاهدین به ویژه شهید احمد شاه مسعود قهرمان ملی کشور، از این روز طی مراسم ویژه بزرگداشت می کند.

در چند سال گذشته دیده شده است که شماری زیادی با استفاده از حضور گرم شهروندان در بزرگداشت از سالروز شهادت قهرمان ملی به جاده ها می ریزند و با استفاده از داشتن تصاویر قهرمان ملی در موترهای خود، حرکت‌هایی مخرب را سازماندهی می کنند. احمد ولی مسعود رییس بنیاد قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود، ازمسوولان ارگانهای امنیتی می خواهد که جلو حرکت های مخرب افراد استفاده جو در روز شهادت قهرمانی ملی را بگیرد.

رییس بنیاد قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود با تاکید بر این که تمام آمادگی ها برای بزرگداشت از سالروز شهادت قهرمان ملی کشور از سوی حکومت گرفته شده است، از شهروندان کشور می خواهد تا در هژدهم ماه سنبله/شهریور، پانزدهمین سالگرد شهادت قهرمان ملی کشور حضور گسترده داشته باشند.