به شهادت رسیدن فرمانده پولیس ولسوالی ده یک غزنی مسوولان محلی ولایت غزنی می گویند که عبدالرحمان فاتح، سرپرست فرماندهی پولیس ولسوالی ده ‌یک این ولایت در یک انفجار ماین کنارجاده ‌ای به شهادت رسیده است. ولسوالی ده ‌یک در هژده کیلومتری شهر غزنی واقع شده است. سردارولی تبسم، سخنگوی پولیس غزنی می گوید که […]

به شهادت رسیدن فرمانده پولیس ولسوالی ده یک غزنی

مسوولان محلی ولایت غزنی می گویند که عبدالرحمان فاتح، سرپرست فرماندهی پولیس ولسوالی ده ‌یک این ولایت در یک انفجار ماین کنارجاده ‌ای به شهادت رسیده است.

ولسوالی ده ‌یک در هژده کیلومتری شهر غزنی واقع شده است.

سردارولی تبسم، سخنگوی پولیس غزنی می گوید که این انفجار شام روز دوشنبه(۱۸ حوت/ اسفند) در منطقه تاسنگ ولسوالی ‌ده ‌یک رخ داده است. به گفته آقای تبسم، عبدالرحمان فاتح، سرپرست فرماندهی پولیس ولسوالی ده‌ یک در هنگام انتقال اکمالات به این ولسوالی هدف انفجار ماین کنار جاده ‌ای قرار گرفت و به شهادت رسید. سخنگوی پولیس غزنی گفته که در این انفجار به کسی دیگری آسیب نرسیده است.

گروه طالبان مسوولیت این انفجار را بر عهده گرفته و ادعا کرده است که در این رویداد به ‌شمول سرپرست فرماندهی پولیس ولسوالی ده ‌یک، چهار پولیس به شهادت رسیدند و سه پولیس دیگر زخم برداشته اند.

در هژدهم ماه سرطان سال جاری فرمانده پیشین پولیس ولسوالی ده ‌یک نیز در یک انفجار ماین کنارجاده ‌ای به شهادت رسید.