شماری از مقام های حکومت وحدت ملی صبح امروز در پای منار مقاومت و به هدف ارج گزاری به جان فدایی های شهید احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور اکلیل گل گذاشتند. عبدالله عبدالله رییس اجرایی، احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب و شماری دیگر از مقام های […]

شماری از مقام های حکومت وحدت ملی صبح امروز در پای منار مقاومت و به هدف ارج گزاری به جان فدایی های شهید احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور اکلیل گل گذاشتند. عبدالله عبدالله رییس اجرایی، احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب و شماری دیگر از مقام های حکومتی در این برنامه گلزاری اشتراک کردند.

گام هایی که برای ارج گزاری به جان فدایی های یک قهرمان گذاشته می شود؛ قهرمانی که می گفت اگر آزادی ما زیر سوال برود، اگر غرور ملی ما درهم شکسته شود، اگر استقلال ما نابود گردد، زندگی برای ما کوچک ترین لذت و ارزشی ندارد.

شهید احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور در کار از پادرآوردن ابر قدرت زمان با ارتش آتشین اش از دانش، مهارت و استعدادهایی نهفته در متن جامعه استفاده کرد. برای آزادی مردمش جهاد مقدس را پیشه کرد و در زمانی که کشور داشت در گلوی تروریزم بین المللی و رژیم حامی آن فرو می رفت، مقاومت ملی را رهبری کرد.

هژدهم سنبله/شهریور یاد آورنده روزی که یک ملت فرمانده نجات خود از چنگال تروریزم را از دست دادند. قهرمان ملی کشور می گفت تا پاکستان در ستراتیژی خود تغییر نیاورد، مشکل افغانستان با آن کشور حل نخواهد شد. مسأله ای که تاکنون شماری از دولت مردان هنوز نمی دانند.