عملیات نظامیان کشور در ولسوالی پشت رود ولایت فراه با کشته شدند بیش از چهل فرد وابسته به گروه طالبان پایان یافت. ولسوالی پشت رود از ولسوالی های ناآرام ولایت فراه است. عملیات تصفیوی در این ولسوالی سه روز پی هم دوام داشت و روز جمعه به پایان رسیده است. مسوولان امنیتی این ولایت می […]

عملیات نظامیان کشور در ولسوالی پشت رود ولایت فراه با کشته شدند بیش از چهل فرد وابسته به گروه طالبان پایان یافت. ولسوالی پشت رود از ولسوالی های ناآرام ولایت فراه است. عملیات تصفیوی در این ولسوالی سه روز پی هم دوام داشت و روز جمعه به پایان رسیده است. مسوولان امنیتی این ولایت می گویند که در پی این عملیات، تلفات سنگینی بر طالبان وارد شده است. اقبال باهر سخنگوی پلیس فراه به رسانه ها گفته است که در جریان سه روز عملیات نظامیان کشور در ولسوالی پشت رود، چهل و یک فرد وابسته به گروه طالبان کشته شدند و پنجاه تن دیگر آنان زخم برداشته اند.

به گفته سخنگوی فرماندهی پلیس فراه در میان کشته شدگان چهار تن از فرماندهان گروه طالبان نیز شامل است. به اساس معلومات مسوولان امنتیی ولایت فراه در پی این عملیات دوازده روستا از حضور طالبان پاکسازی شده است.

در همین حال، عبدالرووف رحمانی، سخنگوی ارتش در فراه به رسانه ها گفته است که بیشترین تلفات طالبان برخاسته از عملیات هوایی بوده که از سوی ارتش صورت گرفته است. به گفته وی، تعداد زیادی از وسایل نقلیه طالبان و چندین تانک این گروه نیز در این عملیات از بین رفته است. مسوولان فراه می گویند که این عملیات بزرگترین عملیات نظامی در ولسوالی پشت رود در برابر طالبان بوده است.