ریاست عمومی اداره‌ی امور، در هماهنگی با وزارت معارف و اداره‌ی ملی امتحانات، روز 〈سه‌شنبه، ۱۶ جوزا〉 در یک نشست مشترک خبری روند رقابت آزاد برای ۷ هزار و ۲۵۲ بست معلمی و بست‌های ۵ و ۶ اداری در ۲۰ ولایت کشور را اعلام کرد. بسم‌الله نعمانی، رییس استخدام وزارت معارف گفت که از مجموع […]

ریاست عمومی اداره‌ی امور، در هماهنگی با وزارت معارف و اداره‌ی ملی امتحانات، روز 〈سه‌شنبه، ۱۶ جوزا〉 در یک نشست مشترک خبری روند رقابت آزاد برای ۷ هزار و ۲۵۲ بست معلمی و بست‌های ۵ و ۶ اداری در ۲۰ ولایت کشور را اعلام کرد. بسم‌الله نعمانی، رییس استخدام وزارت معارف گفت که از مجموع بست‌های اعلام شده، بیش از ۲۰۰۰ بست آن به متقاضیان زن و بیش از ۵۰۰۰ بست دیگر، به متقاضیان مرد در نظر گرفته شده است.

درهمین حال، مولوی احمد جان احمدی، رییس عمومی اداره‌ی امور، با تاکید بر آنکه پالیسی امارت اسلامی سپردن کار به اهل آن است افزود که استخدام در معارف وسایر بخش‌ها براساس اهلیت متقاضیان کار صورت می‌گیرد. از سویی‌هم، مولوی عبدالحنان عارف‌الله، رییس اداره‌ی اصلاحات اداری وخدمات ملکی نیز گفت که بیش از ۷۰۰۰ بست معلمی وبست‌های ۵ و۶ اداری که امروز اعلام شد، بست‌های خالی ادارات است که از سوی وزارت معارف و وزارت‌ها وادارات مختلف دولتی معرفی شده است.

این در حالی‌است که پوهاند عبدالقدیر خموش، رییس اداره‌ی ملی امتحانات با اشاره به آن که این اداره در حال حاضر روی شارت لیست متقاضیان بست‌های معلمی وبست‌های ۵ و۶ اداری ۲۰ ولایت کشور کار می‌کند، اطمینان داد اداره‌اش تعهد می‌کند تا روند اخذ امتحان را با موفقیت به انجام برساند.