رییس جمهورغنی در یک فراخوان عمومی از شهروندان کشور خواست که افکار داعشی را در هر محیطی که باشد افشا کنند. رییس جمهورغنی به مناسبت صدمین سالروز استقلال افغانستان به قیام ملی بر ضد داعش تاکید کرد. آقای غنی گفت که لانه‌ های اصلی گروه تروریستی داعش در آن سوی خط دیورند و باید این […]

رییس جمهورغنی در یک فراخوان عمومی از شهروندان کشور خواست که افکار داعشی را در هر محیطی که باشد افشا کنند.

رییس جمهورغنی به مناسبت صدمین سالروز استقلال افغانستان به قیام ملی بر ضد داعش تاکید کرد. آقای غنی گفت که لانه‌ های اصلی گروه تروریستی داعش در آن سوی خط دیورند و باید این لانه ها ریشه کن شود.

رییس جمهورغنی که روز دوشنبه به مناسبت صدمین سالروز استقلال افغانستان در کابل صحبت می ‌کرد با اشاره به حمله‌ شنبه شب بر یک مراسم عروسی در کابل گفت که دشمنان به حدی نامرد و ذلیل شده ‌اند که بر مراسم عروسی حمله تروریستی انجام می ‌دهند. به گفته آقای غنی مسوول اصلی تلفات افراد غیرنظامی گروه طالبان است؛ زیرا این گروه برای گروه‌ های تروریستی دیگر زمینه فراهم کرده است.

محمداشرف غنی با اشاره به این‌ که تروریستان با حمله بر مراسم عروسی، جشن صدمین سالروز استقلال افغانستان را به تعویق ‌انداختند تاکید کرد که انتقام قتل ‌عام شهروندان از تروریستان گرفته می شود. رییس جمهور غنی در یک فراخوان عمومی از شهروندان کشور خواست که افکار داعشی را در هر محیطی که باشد افشا کنند.

در حمله تروریستی شنبه شب بر یک مراسم عروسی در کابل که داعش مسوولیت آن را پذیرفت، شصت و سه تن به شهادت رسیدند و یک صد و هشتاد و پنج تن دیگر زخم برداشته اند.