وزارت ترانسپورت بر معیاری سازی نظام حمل و نقل زمینی تأکید می کند. وزیر ترانسپورت می گوید که ایجاد سیستم واحد برای اداره بس های شهری، مدیریت الکترونیک و نصب دروازده های الکترونیک برای بازرسی وسایط نقلیه از مهم ترین برنامه های این وزارت به هدف معیاری سازی سیستم حمل و نقل زمین در سال […]

وزارت ترانسپورت بر معیاری سازی نظام حمل و نقل زمینی تأکید می کند. وزیر ترانسپورت می گوید که ایجاد سیستم واحد برای اداره بس های شهری، مدیریت الکترونیک و نصب دروازده های الکترونیک برای بازرسی وسایط نقلیه از مهم ترین برنامه های این وزارت به هدف معیاری سازی سیستم حمل و نقل زمین در سال روان است.

محمد الله بتاش وزیر ترانسپورت در مورد کارکردهای یک سال گذشته اش معلومات ارایه کرد. آقای بتاش با تأکید بر معیاری سازی نظام حمل و نقل زمینی می گوید که ایجاد سیستم منظم و واحد برای اداره بس های شهری، نصب دوازه های الکترونیک در دروازه های وروردی شهر کابل و معیاری سازی ترمیم گاه های وسایط نقلیه از مهم ترین برنامه های سال روان وزارت تحت امرش است.

وزیر ترانسپورت می افزاید که هم اکنون نود درصد از کارمندان این وزارت غیر مسلکی استند و در سکتور ترانسپورت چیز نمی دانند.

وزیر ترانسپورت تاکید می کند که تا دو هفته دیگر یک دروازه الکترونیک در قسمت غربی شهر کابل در منطقه چوک ارغندی نصب خواهد شد. به گفته وزیر ترانسپورت، با نصب دروازه های الکترونیک در دروازه های ورودی شهر کابل از قاچاق و انتقالات غیر قانونی کالاها جلوگیری خواهد شد.