وزیر امور خارجه آمریکا اطمنیان داده است که، با پاکستان به هدف نابودی تروریستان در خاک این کشور همکاری می کند. جان کری می گوید که، کشورش حاضر است تروریستانی را که، در خاک پاکستان پناهگاه دارند و امنیت افغانستان را تهدید می کنند، سرکوب کند. وزیر امور خارجه آمریکا در یک سفر سه روز […]

وزیر امور خارجه آمریکا اطمنیان داده است که، با پاکستان به هدف نابودی تروریستان در خاک این کشور همکاری می کند. جان کری می گوید که، کشورش حاضر است تروریستانی را که، در خاک پاکستان پناهگاه دارند و امنیت افغانستان را تهدید می کنند، سرکوب کند.

وزیر امور خارجه آمریکا در یک سفر سه روز به دهلی جدید گفته است که، کشورش آماده ‌است در راستای پاکسازی پناهگاه های تروریستانی با پاکستان کمک کند که، تلاش های آمریکا برای تأمین صلح و ثبات در افغانستان را صدمه می زند. آقای کری که امروز در دانشگاه فناوری هند صحبت می کرد از پاکستان خواسته است که، علیه تندروان داخلی ‌اش اقدام جدی ‌تر کند.

وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به شبکه حقانی و لشکر طیبه که از خاک پاکستان حملات تروریستی را علیه هدف های افغانستان و هند سازماندهی می کنند، از پاکستان خواست تا این گروه‌ ها را از داشتن پناهگاه در خاکش محروم کند.

این در حالیست که، قرار است رییس جمهورغنی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویارک با رهبران هند و آمریکا در مورد وضعیت امنیتی افغانستان دیدار و گفتگو کند.