میچ مک کانل، رهبر اقلیت جمهوریخواه در مجلس سنای امریکا، خواهان آزادی فوری رایان کوربت شهروندان امریکایی از زندان‌های افغانستان شده‌است. براساس گزارش‌ها، این زندانی امریکاییاز آگست ۲۰۲۲ به این‌سو در بازداشت حکومت سرپرست افغانستان به سر می‌برد. به گفته‌ی‌ این قانونگذار امریکا، چانس برگشت این شهروند امریکایی به ایالات متحده کم رنگ‌تر می‌شود. پیش […]

میچ مک کانل، رهبر اقلیت جمهوریخواه در مجلس سنای امریکا، خواهان آزادی فوری رایان کوربت شهروندان امریکایی از زندان‌های افغانستان شده‌است.

براساس گزارش‌ها، این زندانی امریکاییاز آگست ۲۰۲۲ به این‌سو در بازداشت حکومت سرپرست افغانستان به سر می‌برد. به گفته‌ی‌ این قانونگذار امریکا، چانس برگشت این شهروند امریکایی به ایالات متحده کم رنگ‌تر می‌شود.

پیش از این،‌ مایکل مک‌کال، رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا با نشر اعلامیه‌ای گفت که با وجود گزارش‌های مداوم مبنی بر وخامت وضعیت سلامتی رایان کوربت و شرایط اسفناک وی، اداره بایدن برای آزادی وی کم‌ترین اقدامی انجام نداده‌است.

این درحالیست که سخنگوی حکومت سرپرست ضمن پذیرفتن در بند بودن شماری از شهرودان خارجی در افغانستان گفت که شهروندان خارجی باید قوانین افغانستان را رعایت کنند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv