بنیاد شهید احمد شاه مسعود به پیشواز هفته شهید و شانزدهمین سالگشت شهادت قهرمان ملی کشور برنامه هایش را با رسانه ها شریک کرد. رییس این بنیاد می گوید که برنامه های امسال زیر نام هفته شهید و وفاق ملی راه اندازی می شود. همه ساله از هفته شهید و سالگشت شهادت قهرمان ملی کشور […]

بنیاد شهید احمد شاه مسعود به پیشواز هفته شهید و شانزدهمین سالگشت شهادت قهرمان ملی کشور برنامه هایش را با رسانه ها شریک کرد. رییس این بنیاد می گوید که برنامه های امسال زیر نام هفته شهید و وفاق ملی راه اندازی می شود.

همه ساله از هفته شهید و سالگشت شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود در سراسر کشور به گونه با شکوه گرامیداشت می شود. احمد ولی مسعود، رییس بنیاد شهید احمد شاه مسعود می گوید که امسال نسبت به سال های گذشته برنامه های خوبی در هفته شهید روی دست گرفته شده است. به گفته آقای مسعود، اهدای خون به نظامیان کشور و حشر عمومی به هدف پاک کاری شهر از وجود کثافات از برنامه های مهم این بنیاد است. رییس بنیاد شهید احمد شاه مسعود می گوید که برنامه های امسال زیر نام هفته شهید و وفاق ملی راه اندازی می شود. آقای مسعود، از مردم افغانستان می خواهد که نگذارند از هفته شهید سوی استفاده شود.

رییس بنیاد شهید احمد شاه مسعود می گوید که در مورد چگونگی برگزاری مراسم هفته شهید و شانزدهمین سالگشت شهادت قهرمان ملی کشور با کمیسیون برگزاری دولتی و نیروهای امنیتی برنامه ها شریک شده است.