عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی، دسته انتخاباتی دولت ساز را به استفاده از امکانات دولتی در کمپاین های انتخاباتی متهم می کند. آقای عبدالله می گوید که استفاده از امکانات دولتی در کمپاین های انتخاباتی خلاف قانون است و کمیسیون شکایت انتخاباتی باید از این کار غیرقانونی جلوگیر کند. به ادامه حمایت […]

عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی، دسته انتخاباتی دولت ساز را به استفاده از امکانات دولتی در کمپاین های انتخاباتی متهم می کند. آقای عبدالله می گوید که استفاده از امکانات دولتی در کمپاین های انتخاباتی خلاف قانون است و کمیسیون شکایت انتخاباتی باید از این کار غیرقانونی جلوگیر کند.

به ادامه حمایت ها از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله، این بار باشندگان ولسوالی ده سبز کابل طی همایش بزرگ، پشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند. شماری از شرکت کنندگان این همایش، عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را مجاهد میانه رو و سیاستمدار زیرک توصیف می کنند و به همین دلیل او را شایسته حمایت می پندارند.

درهمین حال، شمار از اعضای دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گویند که با پیروزی این دسته انتخاباتی وضعیت حکومتداری در آینده بهبود خواهد یافت.

از سویی هم، عبدالله عبدالله، رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که دسته انتخاباتی دولت ساز از امکانات دولتی در کارزارهای انتخاباتی استفاده می کند. وی از کمیسیون شکایت انتخاباتی می خواهد که مانع این کار شود. وی همچنان تاکید کرد که هر حکمی رییس جمهور که جنبه کمپاینی داشته باشد، قابل قبول نیست.

پیش از این نیز شماری از چهره های مطرح سیاسی، جوانان، زنان، نهادهای مدنی و سران قومی حمایت خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند.