عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت بر تامین شفافیت انتخابات ریاست جمهوری تاکید می کند. رییس اجرایی حکومت می گوید که مسوولان کمیسیون ‌های انتخاباتی باید به خواست مردم مبنی بر تامین شفافیت انتخابات توجه جدی کنند. عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت با تاکید بر تامین شفافیت انتخابات ریاست جمهوری می ‌گوید که تصمیم مسوولان کمیسیون […]

عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت بر تامین شفافیت انتخابات ریاست جمهوری تاکید می کند. رییس اجرایی حکومت می گوید که مسوولان کمیسیون ‌های انتخاباتی باید به خواست مردم مبنی بر تامین شفافیت انتخابات توجه جدی کنند.

عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت با تاکید بر تامین شفافیت انتخابات ریاست جمهوری می ‌گوید که تصمیم مسوولان کمیسیون ‌های انتخاباتی بر سرنوشت کشور بستگی دارد. رییس اجرایی حکومت در نشست شورای وزیران گفت که کمیسیون‌های انتخاباتی باید به خواست مردم مبنی بر تامین شفافیت انتخابات توجه جدی کنند.

این گفته‌ ها در حال مطرح می ‌شود که هنوز احتمال برگزاری انتخابات به دلیل ادامه گفتگو‌های صلح میان آمریکا و طالبان، معلوم نیست و بسیاری بر این باور اند که صلح مساله برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را زیر شعاع خود قرارداده است.

رییس اجرایی حکومت می گوید که تا برگزاری انتخابات احتمالا دو بار جلسه کابینه برگزار می شود. وی به نهادهای دولتی دستور داد که مسایل مهم دولتی در جلسه های کابینه را جدی بگیرند.

حدود یکماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشور باقی مانده است. اما گفتگوهای صلح آمریکا با طالبان و احتمال برگزار نشدن انتخابات بالای روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سایه افگنده است.