رییس اجرایی حکومت بر مالکیت حکومت و مردم افغانستان در روند گفتگوهای صلح تاکید می کند. عبدالله عبدالله با تاکید بر این که صلح همواره برای شهروندان کشور اولویت ‌دارد می گوید صلحی که به مالکیت مردم افغانستان به پیش برده نشود، نتیجه نمی دهد. عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت شب چهارشنبه در سخنرانی در […]

رییس اجرایی حکومت بر مالکیت حکومت و مردم افغانستان در روند گفتگوهای صلح تاکید می کند. عبدالله عبدالله با تاکید بر این که صلح همواره برای شهروندان کشور اولویت ‌دارد می گوید صلحی که به مالکیت مردم افغانستان به پیش برده نشود، نتیجه نمی دهد.

عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت شب چهارشنبه در سخنرانی در مراسم گرامیداشت از نود و ششمین سالروز تاسیس جمهوری ترکیه در سفارت این‌کشور در کابل بار دیگر بر تامین صلح در کشور تاکید کرد. رییس اجرایی حکومت با تاکید بر اینکه صلح اولویت مردم افغانستان است می گوید که روند گفتگوهای صلح باید به رهبری حکومت و مردم افغانستان به پیش برده شود.

رییس اجرایی حکومت همچنان با تاکید بر تامین شفافیت در روند باقیمانده انتخابات ریاست جمهوری می گوید که از آرای پاک مردم دفاع می کند.

با نزدیک شدن اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، تلاش ها برای از سرگیری گفتگوهای صلح آغاز شده است اما تاکنون معلوم نیست که چه زمانی روند گفتگوهای رسمی صلح میان آمریکا و طالبان از سر گرفته می شود.