رییس جمهورغنی با ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیلاب های اخیر در کابل می گوید که حریم دریای کابل از سوی شماری از افراد غصب شده است و از غاصبان پس گرفته می شود. از دور روز به این سو به اثر باران های شدید در کشور به ویژه پایتخت در بخش هایی از شهر […]

رییس جمهورغنی با ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیلاب های اخیر در کابل می گوید که حریم دریای کابل از سوی شماری از افراد غصب شده است و از غاصبان پس گرفته می شود.

از دور روز به این سو به اثر باران های شدید در کشور به ویژه پایتخت در بخش هایی از شهر کابل سیلاب جاری شده است. گزارشها می رساند که سیلاب های اخیر تلفات انسانی و مالی هنگفت بر جای گذاشته است. رییس جمهور غنی که به هدف همدردی با آسیب دیدگان سیلاب به ناحیه پنجم شهر کابل رفته است می گوید که به تمام نیروهای امنیتی وظیفه سپرده شده است تا برای آسیب دیدگان سیلاب های اخیر در کابل و تمام ولایت های کشور همکاری کنند. آقای غنی می گوید که حریم دریای کابل از سوی شماری از افراد غصب شده و از غاصبان پس گرفته می شود.

رییس جمهور غنی همچنان می گوید که اقدامات روی دست گرفته شده است تا در هماهنگی با ادارات مربوطه از تلفات و خسارات مالی ناشی از سرازیر شدن سیلاب ها به باشندگان کشور جلوگیر شود.

همچنان شهرداری کابل به علت افزایش بارندگی ها و احتمال آب خیزی و جاری شدن سیلاب ها در بخش هایی از پایتخت، خواهان تعطیل موقتی شماری از مکتب های چندین ناحیه شهر کابل شده است.