فرماندهی پلیس ولایت بادغیس از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در این ولایت خبر داده است. فهیم قایم فرمانده پلیس بادغیس می گوید که عملیات های نظامی به هدف تصفیه این ولایت از حضور مخالفان مسلح دولت ادامه دارد. در شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس نیروهای امنیت امنتیی و دفاعی مشمول ارتش و پلیس نمایش […]

فرماندهی پلیس ولایت بادغیس از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در این ولایت خبر داده است. فهیم قایم فرمانده پلیس بادغیس می گوید که عملیات های نظامی به هدف تصفیه این ولایت از حضور مخالفان مسلح دولت ادامه دارد.

در شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس نیروهای امنیت امنتیی و دفاعی مشمول ارتش و پلیس نمایش نظامی را برگزار کردند. مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس می گویند که هدف از این نمایش نظامی، نشان دادن توانایی های نیروهای امنیتی و دفاعی در این ولایت است. آنان به مخالفان مسلح دولت هشدار می دهند از طرح آتش بس حکومت حمایت کنند و به روند صلح یکجا شوند. فهیم قایم، فرمانده پلیس ولایت بادغیس هشدار می دهد که اگر افراد وابسته به گروه طالبان در این ولایت از جنگ دست نکشند، سرکوب خواهند شد. به گفته او، نظامیان مستقر در بادغیس از حالت دفاعی بیرون شده اند و در حالت تهاجمی قرار دارند.

با این حال، عزیز بیک، رییس شورای ولایتی و شماری از فعالان مدنی ولایت بادغیس با ستایش از عملکرد نظامیان کشور در کار مبارزه علیه تروریزم می گویند که مردم این ولایت در حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ادامه می دهند.

ولایت بادغیس در غرب کشور سال گذشته گواه ناامنی های گسترده ای بود. اکنون مسوولان امنیتی این ولایت می گویند که وضعیت امنیتی در این ولایت بهبود یافته است و مخالفان مسلح دولت تضعیف شده اند.