شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که در شماری از وزارت خانه‏ها در کار استخدام افراد در بست‏های کاری از درخواست دهندگان پول گرفته می شود. مبارزه علیه فساد اداری یکی از اولویت های حکومت وحدت ملی است. سران حکومت وحدت ملی در نخستین روزهای کاری شان بر مبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید […]

شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که در شماری از وزارت خانه‏ها در کار استخدام افراد در بست‏های کاری از درخواست دهندگان پول گرفته می شود.

مبارزه علیه فساد اداری یکی از اولویت های حکومت وحدت ملی است. سران حکومت وحدت ملی در نخستین روزهای کاری شان بر مبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید کردند. شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که در حال حاضر در شماری از وزارت خانه‎ها بست‏های کاری در بدل پول به فروش می رسد. عثمانی فراهی عضو مجلس نمایندگان می گوید که این وضعیت کشور را به بحران می برد و مردم اعتماد شان را نسبت به حکومت از دست می دهند. آقای فراهی تاکید می کند: وزیرانی که متهم به فساد اند به دادگاه معرفی شوند.

حکومت وحدت ملی تلاش هایی را برای از میان برداشتن فساد اداری آغاز کرده است. به همین منظور مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری را افتتاح کرد تا پرونده های فساد مقام های حکومت فعلی و پیشین را بررسی کند.