وزارت اطلاعات و فرهنگ بار دیگر بر پشتی‌‎بانی از رسانه‌های کشور تاکید کرد. سخن‌گوی این وزارت می‌گوید که به‌آزادی بیان با در نظرداشت ارزش‌های اسلامی پا بند اند. سخن‌گوی این وزارت هم‌چنان می‌گوید که هیاتی از این وزارت و نهادهای حامی رسانه‌ها طی سه هفته با مسوولان رسانه‌ها دیدار و گفت‌وگو کرده‌است. به‌گفته وی، هدف […]

وزارت اطلاعات و فرهنگ بار دیگر بر پشتی‌‎بانی از رسانه‌های کشور تاکید کرد.

سخن‌گوی این وزارت می‌گوید که به‌آزادی بیان با در نظرداشت ارزش‌های اسلامی پا بند اند. سخن‌گوی این وزارت هم‌چنان می‌گوید که هیاتی از این وزارت و نهادهای حامی رسانه‌ها طی سه هفته با مسوولان رسانه‌ها دیدار و گفت‌وگو کرده‌است. به‌گفته وی، هدف از این دیدارها، شنیدن چالش‌های فرا راه رسانه‌ها است. وی بر تامین حقوق خبرنگاران نیز تاکید کرده‌است.

وزارت اطلاعات و فرهنگ بار دیگر بر پشتی‌بانی از رسانه‌های کشور تاکید کرد. عبدالمتین قانع سخن‌‍گوی این وزارت می‌گوید که به‌آزادی بیان با در نظرداشت ارزش‌های اسلامی پابند است. سخن‌گوی این وزارت هم‌چنان می‌گوید که هیاتی از این وزارت و نهادهای حامی رسانه‌ها طی سه هفته با مسوولان رسانه‌ها دیدار و گفت‌وگو کرده‌است. به‌گفته وی، هدف از این دیدارها گفت‌وگو با رسانه‌ها و شنیدن چالش‌های فرا راه رسانه‌ها است.

سخن‌گوی وزارت اطلاعات و فرهنگ با تاکید بر تامین حق دست‌رسی به اطلاعات، گفت که متعهد بر تامین حقوق خبرنگاران در کشور اند.

این درحالی است که پیش از این، مرکز خبرنگاران افغانستان با نشر گزارشی با ابراز نگرانی از افزایش خشنونت‌ها علیه خبرنگاران در کشور، گفته بود دست‌رسی به اطلاعات نیز محدود شده‌است.