در ادامۀ نگرانی‌های ملی و بین‌المللی مبنی بر روزگار سخت شهروندان کشور، سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دیدار با روزا اوتونبایوا نماینده ویژه‌ی سازمان ملل برای افغانستان، خواستار کمک به بخش زراعت افغانستان شده‌است. در یک خبرنامۀ این وزارت آمده که روزا اوتونبایوا در این دیدار از برگزاری نشستی سازمان ملل زیر نام […]

در ادامۀ نگرانی‌های ملی و بین‌المللی مبنی بر روزگار سخت شهروندان کشور، سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دیدار با روزا اوتونبایوا نماینده ویژه‌ی سازمان ملل برای افغانستان، خواستار کمک به بخش زراعت افغانستان شده‌است. در یک خبرنامۀ این وزارت آمده که روزا اوتونبایوا در این دیدار از برگزاری نشستی سازمان ملل زیر نام مساعدت‌های کوچک خبر داده و آن‌را در راستای بهبود زندگی شهروندان کشور مفید خوانده‌است. خبرنامه می‌افزاید که عطاءالله عمری گفته که مسوولیت آنان تامین کردن مواد خوراکی مردم است، وزارت زراعت تلاش می‌کند با اجرای برنامه‌هایی، غذای مردم را تأمین کند تا از مهاجرت و فقر رهایی یابند.

این همه در حالی‌است که بربنیاد گزارش نهادهای امدادگر جهانی، میلیون‌ها تن در افغانستان نیازمند دریافت کمک‌های انسان‌دوستانه اند و این سازمان‌ها نیز، با کمبود بودجه مواجه‌اند. از سوی هم، برخی از نهادهای امدادگر ابراز نگرانی کرده‌اند که مردم افغانستان زمستان سختی را در پیش دارند که اگر به آنان کمک صورت نگیرد، فاجعه انسانی رخ خواهد داد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv