نشست سه روزه «مصوونیت اجتماعی نیاز مبرم» به پایان رسید. این نشست سه روزه به هدف بررسی کارکرد های وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین در یک صد روز نخست سال جاری خورشیدی برگزار شده بود. در فرجامین روز این نشست فیض الله ذکی سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین […]

نشست سه روزه «مصوونیت اجتماعی نیاز مبرم» به پایان رسید. این نشست سه روزه به هدف بررسی کارکرد های وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین در یک صد روز نخست سال جاری خورشیدی برگزار شده بود.

در فرجامین روز این نشست فیض الله ذکی سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین گفت که برگزاری این گونه نشست ها در راستای هماهنگی بیشتر میان نهادهای حمایت کننده حقوق کارگران مهم است. آقای ذکی افزود که بهبود وضعیت کارگران در کشور از اولویت های این وزارت است.

درهمین حال، معروف قادری رییس اتحادیه کارگران می گوید که کارگر و کارفرما دو بازوی دولت اند و حکومت باید قانون کار را در کشور تطبیق کند. از سویی هم، کریم صمد رییس روابط بین المللی اتاق صنایع و معدن می گوید که کمبود کارگران فنی و مسلکی در کشور سبب شده است تا بیشتر کارگران فنی از خارج در کشور به کار گماشته شوند.

در این نشست وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین تفاهمنامه ای را میان این وزارت و یک نهاد آموزشی خصوصی به هدف حمایت از دختران که در پرورشگاه ها زندگی می کنند، نیز به امضا رساند.