تفاهمنامه نشر اطلاعات پروژه های ساختمانی میان وزارت های اقتصاد، فواید عامه و احیا و انکشاف دهات امضا شد. پس از این چگونگی پیشبرد پروژه های ساختمانی از سوی ابتکار شفافیت سکتورهای ساختمانی رسانه ای می شود. با امضای تفاهمنامه نشر اطلاعات پروژه های ساختمانی پس از این چگونگی پیش برد پروژه های ساختمانی از […]

تفاهمنامه نشر اطلاعات پروژه های ساختمانی میان وزارت های اقتصاد، فواید عامه و احیا و انکشاف دهات امضا شد. پس از این چگونگی پیشبرد پروژه های ساختمانی از سوی ابتکار شفافیت سکتورهای ساختمانی رسانه ای می شود.

با امضای تفاهمنامه نشر اطلاعات پروژه های ساختمانی پس از این چگونگی پیش برد پروژه های ساختمانی از سوی نهاد ابتکار شفافیت سکتورهای ساختمانی رسانه ای خواهد شد. نهاد ابتکار شفافیت سکتورهای ساختمانی از سوی وزارت اقتصاد مدیریت می شود. عبدالستار مراد وزیر اقتصاد می گوید که هدف از امضا این تفاهمنامه ایجاد اعتماد میان مردم و حکومت و حساب دهی و شفافیت در کار تطبیق پروژه ها است.

نصیر احمد درانی وزیر احیا و انکشاف دهات می گوید که اداره تحت امرش متعهد است پس از این تمام قرار داد پروژه ها را رسانه ای کند. آقای درانی می پذیرد که موجودیت فساد و دسترسی نداشتن مردم به قرار داد ها میان حکومت و مردم فاصله ایجاد کرده است. وی می گوید که با نشر قرار داد پروژه های ساختمانی اعتماد مردم نسبت به حکومت بیشتر خواهد شد و فاصله میان مردم و دولت از بین خواهد رفت.

این در حالیست که مطابق قانون حق دسترسی به اطلاعات نهادهای دولتی مسوول استند که پیشبرد امور کاری شان را گام به گان رسانه ای کنند.