وزیر اقتصاد می‎گوید که تا سال آینده دامن فساد را از وزارت تحت امرش برخواهد چید. مسوولان وزارت های مالیه، اقتصاد، خارجه، تجارت و صنایع، کار و امور اجتماعی و معادن از بهر گزارش دهی به اعضای مجلس به نشست استماعیه روز (شنبه ۴جدی/دی) مجلس نمایندگان فراخوانده شدند. عبدالستار مراد وزیر اقتصاد برمبارزه جدی علیه […]

وزیر اقتصاد میگوید که تا سال آینده دامن فساد را از وزارت تحت امرش برخواهد چید.

مسوولان وزارت های مالیه، اقتصاد، خارجه، تجارت و صنایع، کار و امور اجتماعی و معادن از بهر گزارش دهی به اعضای مجلس به نشست استماعیه روز (شنبه ۴جدی/دی) مجلس نمایندگان فراخوانده شدند. عبدالستار مراد وزیر اقتصاد برمبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید می‎کند. آقای مراد می‎گوید که تا سال آینده دامن فساد را از وزارت تحت امرش برخواهد چید.

درهمین حال، اکلیل حکیمی وزیر مالیه برمشارکت بیشتر بخش خصوصی در پروژه های بزرگ دولتی تاکید می‎کند. آقای حکیمی می‎گوید که در این خصوص با صندوق بین المللی پول گفتگو کرده است.

ازسویی هم، نصیر احمد اندیشه معان وزارت امور خارجه می‎گوید که این وزارت جایگاهی کشور در جهان را تثبیت کرده است و جامعه جهانی در کمک به افغانستان متعهد است.

پیش از این مجلس نمایندگان مسوولان وزارت های دفاع ملی، امور داخله، مهاجرین و اقوام قبایل را به هدف ارایه گزارش سال مالی ۹۵ خورشیدی به این مجلس فراخوانده بود.