سه مرد تفنگدار بر یک زن در ولایت بادغیس تجاوز کرده اند. نقیب الله امینی سخنگوی پلیس بادغیس می گوید که این زن با پدر و فرزندان خود از روستای ده برنج ولسوالی قادس به خانه پدر خود به مهمانی روزهای عید می رفت که در مسیر راه توسط سه مرد تفنگدار مورد تجاوز جنسی […]

سه مرد تفنگدار بر یک زن در ولایت بادغیس تجاوز کرده اند. نقیب الله امینی سخنگوی پلیس بادغیس می گوید که این زن با پدر و فرزندان خود از روستای ده برنج ولسوالی قادس به خانه پدر خود به مهمانی روزهای عید می رفت که در مسیر راه توسط سه مرد تفنگدار مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

این زن روز عرفه با پدرش از ولسوالی قادس ولایت بادغیس بر مرکب سوار بوده و می خواسته به روستای پدری اش برای سپری کردن روزهای عید برود. او می گوید که که در منطقه ای موسوم به “دشت مسافر کشته” سه موترسایکل سوار مسلح راه آنان را گرفتند و سپس هر سه شان بر او تجاوز کردند و از صحنه تجاوز تصویر گرفتند. این زن می خواهد که عدالت در این زمینه تأمین شود. به گفته این زن، مردانی که بر او تجاوز کرده اند از همسایه های شان بوده اند.

شوهر و پدر این زن نیز از حکومت می خواهند که عاملان این رویداد را مجازات کند. آنان هشدار می دهند که اگر عدالت تأمین نشود، این زن را آتش خواهند زد.

پلیس بادغیس چهار تن را در پیوند به این رویداد بازداشت کرده است. یکی از افراد بازداشت شده عامل اصلی این رویداد خوانده می شود.

فرماندهی پلیس بادغیس می گوید که میزان خشونت ها این ولایت از بهر مشکلات اقتصادی و دشمنی های شخصی افزایش یافته است و زنان قربانی عمده این خشونت ها می شوند.