در پنجمین روز تحصن معترضان در کابل دامنه اعتراضات شان در گوشه و کنار این شهر گسترش یافته است. معترضان با بر پا کردن خیمه های تحصن در چهاراهی لب جر و چهاراهی دهن باغ می گویند که تا روز های آینده بر شمار این خیمه ها افزوده خواهد شد. در پنجمین روز اعتراضات پایتخت […]

در پنجمین روز تحصن معترضان در کابل دامنه اعتراضات شان در گوشه و کنار این شهر گسترش یافته است. معترضان با بر پا کردن خیمه های تحصن در چهاراهی لب جر و چهاراهی دهن باغ می گویند که تا روز های آینده بر شمار این خیمه ها افزوده خواهد شد.

در پنجمین روز اعتراضات پایتخت نشینان دامنه اعتراضات شان در کابل و چندین ولایت دیگر گسترش یافته است. پس از چهاراهی شیرپور اینک معترضان دامنه اعتراضات شان را گسترش داده و در چهاراهی های لب جر و دهن باغ خیمه های تحصن بر پا کرده اند. معترضان به بر آورده شدن خواست های خود تاکید می کنند و می گویند که رایزنی ها جریان دارد و تا روز آینده بر شمار خیمه های شان افزود خواهد شد. هارون معترف یکی از معترضان می گوید که تغییر نظام و برکناری مقام های ارشد امنیتی و مجازات عاملان رویداد های روزهای گذشته کابل از خواست اصلی آنان است. آقای معترف هشدار می دهد تا زمانی که به خواست های شان نرسند به اعتراضات شان ادامه خواهند داد.

در حالی دامنه اعتراضات معترضان افزایش یافته است که امروز کابل گواه نشست “پروسه کابل” با حضور نماینده های بیست و پنج کشور بود. حکومت از بهر تامین امنیت این نشست برخی از جاده های منتهی به ارگ ریاست جمهوری را با کانتینرها و موانع مسدود کرده است.