تفاهمنامه طرح و دیزاین مجموعه اداری ساحه دارالامان در ارگ ریاست جمهوری به امضا رسید. وزیر امور شهرسازی و مسکن می گوید که انتقال وزارت ها و ادارات روی یک برنامه زمان مند و مشخص به ساحه دارالامان صورت خواهد گرفت. سید سعادت منصور نادری وزیر امور شهرسازی و مسکن می گوید که این وزارت […]

تفاهمنامه طرح و دیزاین مجموعه اداری ساحه دارالامان در ارگ ریاست جمهوری به امضا رسید. وزیر امور شهرسازی و مسکن می گوید که انتقال وزارت ها و ادارات روی یک برنامه زمان مند و مشخص به ساحه دارالامان صورت خواهد گرفت.

سید سعادت منصور نادری وزیر امور شهرسازی و مسکن می گوید که این وزارت افزون بر باسازی قصر دارالامان و عابدات تاریخی، برای به سازی ساحات غیر پلانی نیز کار می کند. وزیر شهر سازی و مسکن می افزاید که انتقال وزارت ها و ادارات روی یک برنامه زمان مند و مشخص به دارالامان صورت می گیرد. به گفته وی، اعمار این مجموعه اداری از پراگندگی ادارات دولتی و سرگردانی شهروندان کشور جلوگیری خواهد کرد.

این تفاهنمامه با یک شرکت خارجی به امضا رسیده است. مسوولان این شرکت اطمینان می دهند که این پروژه را در زمان معین تکمیل خواهند کرد. این شرکت برای دو سال در بخش ارایه طرح و دیزاین و تهیه ماستر پلان کار خواهد کرد. وزیر شهرسازی و مسکن می گوید که با عملی شدن این برنامه برای ده ها تن زمینه کار فراهم خواهد شد.