شماری از اعضای نهادهای مدنی و جوانان ولایت بغلان از تمیم عیسی زاده طراح افغانستانی تقدیر کردند. تمیم عیسی زاده چندی قبل طرحی را به منظور کاهش مرگ و میر مادران برنامه ریزی کرده بود که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفت. در این روز ها شماری از جوانان ولایت بغلان در سطح جهان […]

شماری از اعضای نهادهای مدنی و جوانان ولایت بغلان از تمیم عیسی زاده طراح افغانستانی تقدیر کردند. تمیم عیسی زاده چندی قبل طرحی را به منظور کاهش مرگ و میر مادران برنامه ریزی کرده بود که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفت.

در این روز ها شماری از جوانان ولایت بغلان در سطح جهان افتخار می‌‎آفرینند. چندی قبل محمد صالح همکار جوان بغلانی با امکانات دست داشته اش کشتی را ساخت که قادر به حمل سه تُن بار بود. تمیم عیسی زاده یکی دیگر از جوانان مخترع این ولایت است. وی، پیش از این در رقابت های جهانی میان ۱۶۰ کشور که در آمریکا راه اندازی شده بود، اشتراک کرد. عیسی زاده طرحی را برای سیستم بهتر آموزشی مطرح کرده بود که موفق به کسب مقام دوم شد. هم اکنون آقای عیسی زاده نرم افزاری را زیر نام کودک من ساخته که مطابق نیازهای سازمان ملل و یونیسف در کاهش مرگ و میر مادران تاثر گذار خوانده می‎شود.

تمیم عیسی زاده از بهر این دستآورد هایش مورد تشویق و حمایت باشندگان بغلان قرار گرفت. شماری از اعضای نهادهای مدنی و جوانان ولایت بغلان از ابتکار عیسی زاده تقدیر می‎کنند و از حکومت می‎خواهند که برای جوانان طراح برنامه های تشویقی روی دست گیرد.