کمیته مختلط شورای ملی نخستین جلسه خود را به هدف نهایی کردن فرمان تقنینی رییس جمهور در خصوص اصلاح نظام انتخاباتی کشور امروز برگزار کرد. اما این جلسه بی نتیجه به پایان رسید. پس از چندین روز رایزنی مجلس نمایندگان روز دوشنبه ده تن از اعضای این مجلس را به کمیته مختلط برای بحث روی […]

کمیته مختلط شورای ملی نخستین جلسه خود را به هدف نهایی کردن فرمان تقنینی رییس جمهور در خصوص اصلاح نظام انتخاباتی کشور امروز برگزار کرد. اما این جلسه بی نتیجه به پایان رسید.

پس از چندین روز رایزنی مجلس نمایندگان روز دوشنبه ده تن از اعضای این مجلس را به کمیته مختلط برای بحث روی فرمان تقنینی رییس جمهور در خصوص چگونگی اصلاح نظام انتخاباتی کشور معرفی کرد. بامعرفی شدن این نمایندگان اعضای کمیته مختلط که متشکل از هردو اتاق شورای ملی است تکمیل شد.

شماری از اعضای این کمیته با تأکید به برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی، امید وار بودند که فرمان تقنینی رییس جمهور در خصوص اصلاح نظام انتخاباتی کشور از سوی این کمیته تایید شود، اما جلسه نخست کمیته مختلط بدون نتیجه به پایان رسید.

حالا دیده شود که کار کمیته مختلط پیش از رفتن اعضای شورای ملی به تعطیلات تابستانی به نتیجه می رسد یا خیر، گذشت زمان به این مساله پاسخ خواهد گفت.